vrijdag 14 april 2017

Proudly Presents...

Hi there creative friends!

So, the word is out, I don't have to keep it for myself anymore...
I became a Design Team member of De Scrapheap!
Whoop whoop, dancing around  😄  

I had to look at my workshop history document to see that this year, I'll be celebrating my 5 year anniversary in the creative world, haha. Over these past years I learned a lot, thanks to many talented teachers and friends, who introduced me into the world of... well, happiness! And what is the most fun part of it all? Yes, sharing ! That's why I applied to become a DT member, so I can share the fun with others!! Ow, I’m so looking forward to this, can’t wait to share some new stuff, so stay tuned  😄

Here’s the pic of the announcement, I’ll have to save a copy of this one in my memory box
😄
The other pic is a tiny winy sneak of something about to happen… Ssssst!!

'Till next time!
 Oh, and a happy Easter weekend!!
 

zoooo, het is bekend, ik moet het niet langer voor mezelf houden...
Ik ben lid geworden van het Design Team van De Scrapheap!
Whoop whoop, ik dans even een rondje 😄 

Ik moest even mijn workshopgeschiedenis induiken en zag daar dat ik dit jaar mijn 5jarig jubileum in de creatieve wereld vier, haha! In deze afgelopen periode heb ik zo ontzettend veel geleerd, dankzij geweldige lesgevers en vrienden, die me laten kennismaken hebben met de wereld van… puur geluk! En wat is het leukste aan dit allemaal? Jep, dat je dit kan delen met elkaar! Daarom heb ik me aangemeld als DT lid, om de fun van het creatief bezig zijn met anderen te kunnen delen. Ik kijk er zo ontzettend hard naar uit, ik kan haast niet wachten om nieuwe dingen met jullie te gaan delen! 

Hierboven de foto van de nieuwsbrief. Ik ga alvast een printje bewaren in mijn “leuke herinneringen” doos 😄 De andere foto is een ieniemienie sneakje van iets dat er nog moet aankomen, dus sssst!!

Tot de volgende keer!
Oh, ook een fijn paasweekend toegewenst!! 
 

2 opmerkingen:

  1. leuk proficiat, ik zag het al op facebook. Ben benieuwd naar je mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Carmen, ik kwam toevallig bij een berichtje op mijn blog met een reactie van jou en toen acht ik , eens kijken waar Carmen mee bezig is momenteel. Maar ik zie niets meer op je blog???!!! Gebruikt je andere media tegenwoordig? Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen