vrijdag 3 mei 2013

Workshop Dylusions

Halloow!

Op 20 april trok ik samen met m'n moeder richting Rotterdam (Scrap4fun) om er een workshop te gaan volgen met de Dylusions sprays van Dyan Reaveley. Heel erg leuk om eens samen te zijn met andere creatieve dames en uiteraard ook heel veel geleerd! Op 1 juni ga ik terug voor deel 2 van de workshop dus daarvan krijgen jullie ook zeker iets te zien! Hieronder het resultaat op foto, een dubbele lay-out met een mini-album erop, daarin zitten de tags waarop ik verschillende technieken heb toegepast!

The 20th of April I went, together with my mom, to Rotterdam for a workshop with the dylusions sprays from Dyan Reaveley. It was really nice to be surrounded with other creative persons and I also learned a lot! On the 1st of June I'm going back for a 2nd workshop so you'll see more of it! On the pictures the result of the workshop, it's a double lay-out with a mini attached to it, in that mini are tags with different techniques on it.

Greetz, Carmen  





4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd en welkom in blogland :) Wat er nu op je blog staat ziet er veelbelovend uit dus ik kom nog wel eens vaker langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zo`n workshop met Dylusions sprays , ik zit er ook over te denken om deze tegaan aanschaffen er zijn zoveel mooie kleurtjes van:)
    ik ben benieuwd naar deel 2!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg bedankt voor de lieve post Jolanda!
    En Linn, ik maak je heel graag warm voor die sprays, ze zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carmen, wat ziet je blog en je ontwerpjes er goed uit ! Gefeliciteerd. Nu heb ik me ook als volger gemeld, want dat kon een paar dagen geleden nog niet.
    Veel succes en ik kijk uit naar je volgende creaties.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen