zondag 5 mei 2013

Sunshiny day


Hallo !


Wat een mooie dag vandaag! Ik heb genoten van het zonnetje en van een kleine tentoonstelling van allerlei handgemaakte creaties. Ik zag heel erg veel mooie dingen, handgemaakte beren, schilderijen, lekkere cupcakes, en uiteraard ook kaartjes! Ik heb mijn ogen de kost gegeven en ben naar huis gekomen met een hoofd vol ideeën. En met een uitbreiding van mijn juwelencollectie :) Van een oude bekende dan nog wel! De mama van mijn jeugdmaatje verkocht hele leuke babycadeautjes, maar ook superleuke ringen! 

What a beautiful day today! I enjoyed the sunshine and a small exhibition of all kinds of handmade creations. I saw a lot of beautiful things, handmade bears, paintings, delicious cupcakes, and of course self-made cards! I looked, and looked and looked… and came home with a head full of ideas. And an extension of my jewelry collection :) Even from someone I know! The mother of my childhood buddy sold very cute baby gifts, but also super awesome rings!

Handmade by Karla Geysen

Deze avond ook nog even mijn creatieve geest opgeroepen, deze week is namelijk de tante van m'n moeder jarig, dus had ik nog snel een kaart nodig. Ik wou de vintage tour op, maar het is een mix geworden van... geen idee, hij is eenvoudig maar wel leuk geworden vind ik! 

This evening I needed my creative brain to work with me. The birthday of my mother’s aunt is coming so I quickly needed a card. I wanted something vintage, but it became a mix of ... I don’t know, it became something simple but I like the result! 






Kind regards,
Carmen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten