maandag 28 maart 2016

A little bit of Kate and a sniff of Birgit :-)

Hi there bloggers! 

 

It’ been a while since I posted on my blog again.
That doesn’t mean I was lazy, although I’m not so creative anymore now I’m working again. A few weeks ago I got inspired by watching some art work from Kate Crane so I started a project and used one of her stamps that I never used before. Normally I’m not into pink but hey, you have to listen to your creative mind I guess :-)



I also created a page in my art journal, inspired by Birgit Koopsen. I really love her pages with the image transfers so I thought I should give it a try and juij, my first attempt was a success!

I hope to be back soon with a new post, ‘cause I have some more creative samples lying around, ready to be published :-) 

have a nice Easter Monday,
easy on the chocolats :-)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een post plaatste.
Ik heb echter niet stil gezeten, hoewel het creatief zijn op een lager pitje staat nu ik aan het werk ben. Enkele weken geleden kreeg ik inspiratie door naar werkjes van Kate Crane te kijken en ging ik aan de slag met een van haar stempels die ik nog niet had gebuikt. Normaal ben ik niet van het roze maar hey, je moet luissteren naar je creatieve geest :-)

Ook ging ik aan de slag met wat inspirerende beelden van Birgit Koopsen. Ik vind de resultaten van die image transfers zo cool, dat ik het ook eens wou proberen en juij, de eerste is alvast gelukt!!

Ik hoop snel weer een nieuwe post te kunnen schrijven, want ik heb nog enkele werkjes liggen die klaar zijn voor publicatie :-)

Nog een fijne paasmaandag iedereen,
Rustig aan met de chocolade!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten