maandag 29 september 2014

Back in crealand!

Hi Bloggers!

I was a bit chocked when I saw the date of my last post... oops!! 

In that last post I mentioned the open-house at my local scrapstore - hobbyfarm- so here are some pictures of the weekend. I had the honor to give a make and take with the dylusion ink sprays, love these babies! The colors are very nice and vibrant, makes you ready for the summer! (Well yeah, the open- house was in May :-) Pictures below...)

So, that was past May, it's been a while...  After the open- house I started working a temporary job in Brussels, because of the long distance/ hours, it wore me out a bit so I didn't create a lot during that period. When my job was finished, it was time for another adventure oversees!! And here comes the exiting news... I had the opportunity to take a workshop with the one and only Dina Wakley! So, in my next blog post, I'll tell (and show) you a bit more of this exiting day with this talented Ranger lady!  


                                        This is me :-)                  An enthusiastic make& take'r!

Some of my dylusions examples

                    In the store you also find materials for cardmaking, knitting, crocheting, sewing...

                             ...and a variety of loom bands!     Evelien & Katrien from hobbyfarm




See you next time, 
and don't hesitate to leave me a comment :-)
Greetings




4 opmerkingen:

  1. Wat gezellig, niet alleen weer in crealand maar ook weer in blogland aangekomen!!! Heerlijk gezellige foto's en ik ben erg benieuwd naar je Dina Wakley uitspattingen. ziet er altijd heel kunstig uit vind ik. Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he wat leuk, je bent er weer, en dat encaustic zo leuk om te doen en zulke gave uitwerkingen krijg je ervan, ik heb er dit weekend ook een paar gemaakt, moet ze alleen nog op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carmen, ik heb doe het even via deze weg. ik heb bij Tim Holtz zelf navraag gedaan over het verkleuren van de stains en kreeg hier ook een antwoord op. Dat deze zomaar verkleuren omdat ze te lang stil staan en je ze dus tussendoor op regelmatige basis moet schudden klopt niet. Het zou te wijten zijn aan een verkeerd toegevoegd "bederfwerend" product in een bad van bepaalde stains. dus dat wou ik ook even aan jou laten weten ;-) Geen idee waar Dina het haalde...
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even op je blog rondgeneusd , gave dingen maak je ben ook meteen maar je volger geworden.. veel plezier met je comeback in crealand.

    BeantwoordenVerwijderen