donderdag 7 november 2013

Scraptastic 2013!



Hallo daar!
Het laatste weekend van oktober was ik te vinden op het scraptastic- weekend, georganiseerd door Hobbyfarm. Een weekend gevuld met super leuke workshops, ik heb dus een hele hoop nieuwe creaties die ik met jullie wil gaan delen! Ook veel ontzettend lieve mensen leren kennen. Dankjewel aan iedereen die ervoor gezorgd heeft dat dit een onvergetelijk weekend is geworden!
De eerste foto’s die ik met jullie ga delen zijn er van mijn 2 workshops bij Graphic 45. Wat een ontzettend lieve familie is dit! Het waren geweldige workshops met een schitterend resultaat. Als Graphic 45 nogmaals in de buurt is, wil ik er zeker terug bij zijn!
Vervolgens heb ik ook enkele workshops gevolgd bij Anna Finnabair. Ook dit is een schitterende madam. Heel veel nieuwe technieken geleerd, de handen lekker vuil gemaakt en dan ook heel erg blij met het resultaat!
Tot slot heb ik ook zelf 2 workshops gegeven, mij allereerste! Ik was wel een beetje nerveus maar al bij al is het wel meegevallen. Bij deze ook bedankt aan mijn deelnemers voor het geduld en de fijne tips achteraf! 
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor dit fijne weekend en ik hoop van harte jullie in de toekomst nogmaals te mogen ontmoeten!

(ps: ik moet alles nog even afwerken, de afgewerkte resultaten krijgen jullie later te zien :-)) 


The last weekend of October U was at the scraptastic weekend , organized by Hobby Farm . It was a weekend filled with super fun workshops , so I have a lot of new creations that I want to share with you! I also met a lot of very sweet people. Thank you to everyone who has ensured that this has become a memorable weekend for me!
The first pictures I 'm going to share with you, are the result of two workshops with Graphic 45 . What a sweet family this is! The workshops were great and I love the result . If Graphic 45 is in the area, I’ll definitely join them again!
I also took some workshops with Anna Finnabair . This is also a great lady . I  learned many new techniques, made my hands dirty and I’m very happy with the result!
Finally, I also gave two workshops myself , my very first ! I was a bit nervous but at the end, it was okay. Herewith I want to thank al my participants for there patience and tips afterwards!
Again, I want to thank everyone for this fine weekend and I hope to meet you all again some time!

(btw: I still need to finish my projects, you'll see the end results later, I promise :-)) 

Thanks for reading my post,
I love a personal message ;-)







6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit en je lo is erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, ziet er goed uit zeg en wat een leuke dagen zul je gehad hebben. Een workshop van Finnabair staat ook nog op mijn verlanglijstje, je bent een echte bofferd dus. Je LO is schitterend en ik ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt gezellig uit zo'n weekend.
    De lo's zien er echt super uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit.
    Wat een super mooie LO heb je gemaakt.
    Ook een prachtige foto van jezelf trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Carmen! Leuke foto's en leuk dat je zelf nu ook workshops geeft.
    En die workshop van Finnabair is natuurlijk het einde!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet Carmen! It was such a pleasure to meet you and get to spend some time with you. You are a wonderful person, so sweet and caring and you're a great teacher - never doubt that!
    Hope to see you again soon.
    Hugs Celia

    BeantwoordenVerwijderen